Hos Gecinme Cemiyeti

Dun bir arkadasimla son zamanlarda bir kac kisiyle yasadigim tatsizliklardan bahsederken agzimdan birden 'Ben artik hos gecinme cemiyetindenim.' deyiverdim.  Bir an kendi kendime gulumsedim. Anneannemin beylik laflarindan birisidir  bu da. 'Hos Gecinme Cemiyeti' Simdilerde cemiyet yerine klup kelimesi daha sik kullaniliyor belkide Hos Gecinme Klubu kurmak lazim. Aslinda ne cok kisinin ihtiyaci var bir dusunsenize... Oyle cok yumusak biri oldugu soylenemezdi anneannemin. Babam damadi oldugu icin mi bilinmez 'Okusaydi kesin basbakan olurdu.' yorumunu yapardi sik sik.  7 yasina kadar tek cocuk olmanin verdigi avantaj midir dez avantaj midir bilmiyorum ama annem calistigi icin butun vaktim anneannemlerde, anneannemin dizinin dibinde gecti. 'Ahretlik' bacilariyla yaptiklari gunlere, her turlu mevlut organizasyonuna, Cuma gunleri 'Cuma'ya  arada birde benim icin muthis ilgi cekici ve bir suru hikayeyle dondugum 'Bakimci hocalara'  birlikte giderdik. Baska hic bir cocugun olmadigi, yas ortalamasinin 50'nin uzerinde oldugu boyle toplantilarda 7-8 yaslarinda bir cocugun yasadiklarini dusunun. Vah vah, tuh tuh'den ziyade bol macerali gunlerdi suphesiz o gunler. Surekli buyuklerle beraber oldugum icin sanirim her konustuguma ' Anacim bu kiz buyumuste kuculmus.' yorumu yapilirdi. Iste o gunlerde sikca duydugum bir sozdur 'Hos Gecinme Cemiyeti'  Kimler katilmak istiyor???? 

Yorumlar

  1. :)) sürekli karar alırım şu kulübe girmek için ama ahh benim tez canlı doğrucu davut başım..göründüğü kadar kolay değil, susmayı öğrenmek lazım ama öyle dilini ısırarak susmayı değil..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Umut iyi bir kahvalti, fena bir aksam yemegidir.

YASAMAK ZOR ZANAAT VESSELAM...

Ardic Agaci